follow me:

bat necklace

Jmenoval se Ferda a našla jsem ho vloni na podzim v kostelní věži. Mohl tam "věčně spát" maximálně den, protože byl opravdu nádherný. Plyšový s velkýma ušima. Netopýr. 
Vzala jsem ho domů.

I called him Ferda and I found him in old church tower last septemberHe could been "sleeping" there max one day 'cause he was really wonderful and smooth with big ears. A dead bat. 
We became friends.
Plecotus azurites.
Kreslila jsem ho, malovala, zkoumala a když začal zapáchat, nakonec ho uvařila a získala z něj pár kostiček. Na jeho památku vznikl tenhle jednoduchý řetízek s cinkrlátky. Jestli byl Ferda holka, určitě by se mu líbil.

I drew it, painted, examined, and when he began to stink, I cooked him and got some bones. To honor him, I created this simple necklace. If Ferda was a girl, I'm sure he would loved it.