follow me:

I DARE YOU TO LOVE ME

"vyzývám tebe, abys mne miloval"


> měj me rád, i když jsem smutná. měj mě rád, i když jsem šílená. měj mě rád, i když jsem nešikovná. měj mě rád, i když koukám na stupidní seriály nebo celou noc stále dokola poslouchám audioknihu Harryho Pottera.
> měj mě rád, i když se ti může zdát, že ti nikdy neřeknu ty dvě kouzelná slovíčka. měj mě rád, i když tě někdy neposlouchám, protože si myslím, že meleš kraviny. měj mě rád, i když jsem schopná celý den falešně zpívat šílené písničky stále dokola. mej mě rád, i když moje vlasy vypadají celý den jako bych se zrovna vzbudila. měj mě rád, i když jsem protivná a lezu ti na nervy. a měj mě rád i když nedám dopustit na mou bestiální kočku.
> měj mě rád a když budeš - a jen když si tím budu jistá - dovolím sama sobě taky tě mít ráda. budu tě mít ráda celým svým srdcem; nedělám nic napůl. budu ti naslouchat, budu tu pro tebe a udělám všechno proto, abys byl štastný.
> vyzývám tě, abys mě miloval a naoplátku ti budu vařit ty nejlepší večeře, jaké zvládnu. nechám tě vyhrávat ve Scrabble. nikdy na tebe nebudu hrát žádné hry. budu upřímná. řeknu ti, když budeš otravný a proč. a budu předstírat, že vůbec netuším, že nemáš nejmenší tušení jak něco opravit. 

ARE YOU IN?